trots om bij te dragen aan mooie zorg
Ons team
Teamwork staat bij Standby centraal en de passie voor zorg is wat ons allemaal verbindt. Voor iedere zorgvraag kijken wij met elkaar hoe we deze zo optimaal mogelijk mogelijk kunnen maken. Iedere dag zijn wij weer trots om bij te dragen aan mooie zorg.
Wij stellen ons graag aan u voor:

Jenny Heilbron
Kwaliteitsmedewerker
Zorgadvies
Bij Standby Zorg ben ik gestart als medewerker zorgadministratie. Sinds kort werk ik als kwaliteitsmedewerker. Ik heb expliciet voor Standby als werkgever gekozen omdat, bij Standby beslist de zorgvrager welke zorg er wordt geleverd. De regie ligt volledig bij de zorgvrager, ik vind dit persoonlijk een zeer mooi concept. Waar vind je dit elders?
Met name is mijn functie gericht op, de kwaliteit van de elektronische cliënten dossiers te bewaken, hier ligt dan ook mijn expertise. In het verleden ben ik werkzaam geweest in de zorgsector als administratief medewerker en coördinator van zorgafdelingen binnen de intramurale setting. Ik ben verheugd een steentje bij te mogen dragen aan de kwaliteit van zorg voor onze zorgvragers, en om klaar te staan voor onze zorgverleners.
Naast dat ik werkzaam ben bij Standby, ben ik woonachtig in Tilburg, gezellig met mijn partner en mopshond genaamd Vito. Vito en ik zijn ruim anderhalf jaar geleden vanuit de randstad verhuisd naar het mooie Brabant. Verder breng ik graag tijd door met mijn familie en vrienden. Ik kan uren door tuincentrums lopen, ik ben namelijk gek op planten/decoratie! Ook kan ik mijzelf verliezen in een goed boek, dan is het zo een paar uur verder ;)

Gaby Murraij
Zorgadviseur
Zorgadvies
Sinds september 2018 ben ik werkzaam bij Standby Zorg. Begonnen als vestigingsmanager in Tilburg, daarna relatiebeheerder Den Bosch en per 1 maart 2021 ga ik beginnen aan een nieuwe uitdaging als zorgadviseur.
Ik ben een echte mensenmens en het organiseren zit me in het bloed. Met mijn nieuwe functie als zorgadviseur krijg ik de kans om deze twee aspecten te combineren. Ik ben het eerste aanspreekpunt om samen met u te kijken welke zorg het beste bij u past. Op deze manier kunt u zo lang mogelijk thuis blijven wonen of uw laatste levensfase thuis afsluiten in plaats van te verhuizen naar een verpleeghuis of hospice.
Naast mijn werk ben ik dol op Italië, zowel als vakantieland als Italiaanse keuken. “Pasta di mamma” staat dan ook geregeld op het menu.

Manon van Hamond
Zorgadviseur
Zorgadvies
Sinds half maart 2021 ben ik werkzaam bij Standby Zorg als cliëntmanager. Ik ben bij Standby terecht gekomen omdat de functieomschrijving van ‘cliëntmanager’ mij erg aansprak vanwege de afwisseling die het biedt. Bij Standby is geen een dag hetzelfde en dat vind ik het leuke aan mijn werk. In augustus 2020 heb ik mijn diploma Tourism Management behaald, een compleet andere sector maar de zorgsector is ook ontzettend leuk én leerzaam.
Naast mijn werk vind ik het leuk om tijd door te brengen met mijn vriendinnen, familie en mijn vriend. Daarnaast houd ik van shoppen, reizen en uit eten gaan.

Daisy Leijtens-Huisman
Cliëntmanager
Cliëntmanagement
Ik stel me graag voor. Mijn naam is Daisy Leijtens-Huisman. Sinds april 2023 werk ik bij Standby Zorg. Voordat ik hier aan de slag ging, ben ik 3 jaar werkzaam geweest in de intramurale zorg als VIG'er.
De zorg ligt mij erg aan het hart, maar ook mijn gezin is erg belangrijk voor me. Op zoek naar iets meer stabiliteit reageerde ik met vol enthousiasme op de vacature van Cliëntmanager. Door deze functie blijf ik zorg gerelateerd bezig, maar wel op een ander vakgebied. Het contact met de ZZP'ers, de verschillende zorgvragen en de diversiteit van deze functie vind ik erg leuk.
Mijn vrije tijd besteed ik graag aan mijn man, dochtertje en onze hond Boefje. Ook vind ik het leuk de deur uit te gaan voor een hapje en/of drankje met mijn zus of vriendinnen.

José van Raay
Cliëntmanager
Cliëntmanagement
Mijn naam is José van Raay. Sinds juli 2018 werk ik bij Standby Zorg. Ik werk 32 jaar in de zorg, zowel extramuraal als intramuraal, maar ook als kraamverzorgster. De laatste 8 jaren als planner binnen een thuiszorgorganisatie.
Ik vind het mooie aan mijn werk dat ik samen met de zzp’ers kan zorgen dat de zorgvragers in hun eigen vertrouwde omgeving kunnen blijven.
In mijn vrije tijd geniet ik van mijn kinderen, ga ik er graag op uit met vrienden en houd ik van reizen

Mariska van Oers
Cliëntmanager
Cliëntmanagement
Sinds april 2018 werk ik met veel plezier bij Standby Zorg. Voordat ik bij Standby kwam heb ik 18 jaar binnen de ouderenzorg gewerkt zowel in een verpleeghuis als in de thuiszorg.
Ik vind het heel erg leuk om mij in te zetten voor de zorgverleners die mooie zorg mogen leveren bij de zorgvrager thuis. Samen met het team HR staan we klaar om jullie te ondersteunen waar nodig en verzorgen we ook leerzame scholingen en workshops om zo de kwaliteit bij de zorgvragers hoog te houden.
Verder houd ik van op vakantie gaan, koken en genieten van het leven samen met mijn man en mijn familie.

Myrthe van der Sluis
Cliëntmanager
Cliëntmanagement
Sinds begin 2022 ben ik werkzaam bij Standby Zorg. Ik wilde heel graag mezelf inzetten voor de zorg en ik werd direct enthousiast bij het lezen van de functie van cliëntmanager.
Het regelen van zorg en het zoeken naar oplossingen vind ik erg leuk. Ik ben werkzaam in een leuk team en voel mezelf hier erg thuis. Fijn om veel te mogen leren en mezelf in te zetten voor een mooie doelgroep in deze sector.
Ik woon nog thuis met mijn ouders en twee broers en onze viervoeter Hummer. In mijn vrije tijd breng ik graag tijd door met mijn vriend, vriendinnen en familie. Verder sport ik graag, kijk ik graag een filmpje, shop ik graag en vind ik het leuk om gaan uiteten of een drankje te pakken met vrienden en vriendinnen.

Britt Pepers
Cliëntmanager
Cliëntmanagement

Lieke van der Steen
Zorgcoördinator
Zorg
Sinds 1 september 2022 ben ik werkzaam voor Standby Zorg als Verpleegkundig Zorgcoördinator. Inmiddels ben ik vijf jaar afgestudeerd verpleegkundige. Ik ben begonnen als MBO-verpleegkundige maar al snel wilde ik een nieuwe uitdaging en inmiddels ben ik alweer tijdje afgestudeerd als HBO-verpleegkundige.
De afgelopen vijf jaar heb ik ervaring opgedaan met geriatrische revalidatiezorg, de thuiszorg en verpleeghuiszorg. In mijn vorige functie stond ik wat verder van de directe cliëntenzorg af. Ik wilde graag weer echt wat betekenen voor de cliënten, daarom sprak het werken bij Standby me erg aan.
Sinds twee jaar woon ik in het mooie ’s-Hertogenbosch samen met mijn vriend. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om de gezelligheid op te zoeken in de stad, zoals uiteten of een drankje te doen op het terras. Ik word blij van gezelligheid, daarom vind ik het leuk om te korfballen in teamverband. Daarnaast houd ik ook erg van reizen samen met mijn vriend of vriendinnen.

Esmé van Schaik
Zorgcoördinator
Zorg
Hoi! Leuk dat je mij beter wil leren kennen.
Sinds mei 2023 ben ik werkzaam voor Standby Zorg als Verpleegkundig Zorgcoördinator. Ik ben begonnen als mbo-verpleegkundige, maar al gauw wist ik dat ik het hier niet bij wilde laten. Na mijn mbo-opleiding ben ik doorgestroomd naar de hbo-verpleegkunde. Twee jaar geleden ben ik afgestudeerd als hbo-verpleegkundige aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen.
Tijdens mijn opleiding heb ik de gehele zorgsector mogen leren kennen door middel van stages. Ik heb de afgelopen jaren dan ook veel ervaring op kunnen doen binnen verpleeghuizen, revalidatie, thuiszorg en (academische) ziekenhuizen. Bij Standby Zorg kan ik hét verschil maken voor de cliënt. Er wordt namelijk altijd gekeken naar hoe iets wél kan. Dat vind ik een erg mooi concept binnen Standby Zorg. Zelf sta ik niet meer direct in de zorg, maar cliëntcontact is een van de grootste onderdelen van mijn functie. Ik heb bewust voor Standby Zorg gekozen omdat de cliënt niet alleen centraal staat, maar je ook de mens achter de cliënt kan leren kennen.
Sinds twee jaar woon ik in Gendt. Dit ligt tussen Arnhem en Nijmegen in. In mijn vrije tijd ben ik veel in de sportschool te vinden voor wat krachttraining, sta ik op de padelbaan of lig ik in het zwembad. Ook zoek ik graag de gezelligheid op met vrienden op het terras of ga ik graag weekendjes weg. Reizen vind ik ook erg leuk om te doen en dat is ook wat ik veel heb gedaan de afgelopen jaren.

Naomi Martens
Zorgcoördinator
Zorg
Sinds december ben ik werkzaam bij Standby Zorg als verpleegkundig zorgcoördinator. Ik heb bewust gekozen voor Standby omdat zij de cliënt centraal zetten. De cliënt bepaald welke zorg er wordt ingezet en wanneer. Dit vind ik een erg mooi concept. De afgelopen jaren heb ik ervaring opgedaan in het ziekenhuis, verpleeghuis/verzorgingshuis en heb ik in de thuiszorg gewerkt. In mijn vorige baan miste ik de thuiszorg, het komen bij de mensen thuis en hen leren kennen in de eigen omgeving.
Sinds 2018 woon ik samen met mijn vriend en onze diertjes in Rossum. In mijn vrije tijd sport ik graag en breng ik veel tijd door met familie en vriend(inn)en. Daarnaast houd ik van shoppen, lekker ergens aan hapje eten en lezen.

Jessie van der Graaff
Zorgcoördinator
Zorg
Hoi! Sinds 1 november 2022 ben ik werkzaam bij Standby Zorg als Verpleegkundig Zorgcoördinator. Vijf jaar geleden ben ik als HBO-Verpleegkundige afgestudeerd aan Avans Hogeschool in Den Bosch.
In de afgelopen jaren heb ik tijdens stages en in mijn werkzame periode binnen verschillende sectoren van de gezondheidszorg ervaring opgedaan. Denk hierbij aan de thuiszorg, verpleeghuizen, ziekenhuizen en revalidatieafdelingen. Standby biedt mij de kans om het verschil te maken voor onze cliënten. Ik vind het ontzettend mooi dat we er met elkaar voor kunnen zorgen dat iemand zo lang mogelijk in zijn eigen omgeving kan blijven wonen en in veel gevallen daar kan komen te overlijden, omringd door geliefden en naasten. Ondanks dat ik niet meer directe cliëntenzorg verleen, beslaat cliëntcontact een groot gedeelte van mijn functie. Dit vind ik ontzettend leuk!
Ik woon al een aantal jaar samen met mijn vriend in Den Bosch. Samen vinden we het erg leuk om te koken. Ook vind het heerlijk om buiten te zijn en ben dan ook regelmatig te vinden op mijn eigen moestuin. Verder vind ik het gezellig om een terrasje te pakken of lekker uiteten te gaan met vriendinnen.

Judith Geurts
Medewerker ZZP Loket
ZZP Loket
Sinds 2015 ben ik werkzaam bij Standby Zorg. Binnen Standby ben ik al op diverse afdelingen werkzaam geweest, omdat ik het leuk en uitdagend vind om steeds weer nieuwe en leuke uitdagingen binnen Standby aan te gaan.
Samen met mijn ZZP Loket collega’s wil ik graag onze zzp’ers enthousiast maken, een luisterend oor bieden, hen scholingen en cursussen aanbieden en als vraagbaak fungeren om ze op weg te helpen om als zorgverlener te werken bij Standby thuiszorg.
In mijn vrije tijd, geniet ik samen met mijn man van onze dochter Djaylinn. Ik ga graag met ons gezin op pad en houd van lekker borrelen en eten met vrienden. Tot slot houd ik van poetsen en opruimen. Een opgeruimd huis is een leeg hoofd. Heerlijk!

Berna Boz
Medewerker administratie
Administratie
Sinds juni 2023 werk ik met veel enthousiasme als administratief medewerker voor Standby Zorg. Samen met enkele andere collega’s verzorg ik de administratie. De zorg is voor mij een hele nieuwe branche, maar werkzaam zijn in de zorgsector is erg leerzaam.
Het is een leuke en afwisselende functie, want als administratief medewerker is geen een dag hetzelfde. Naast dat ik werk als administratief medewerker, studeer ik hbo-Rechten. Hierdoor ben ik niet elke dag aanwezig op kantoor, maar sta ik iedere dag wel voor u klaar. Zorgen doe je nooit alleen, dat doe je samen!
Ik woon nog thuis met mijn ouders, tweelingzus en broertje. In mijn vrije tijd breng ik graag tijd door met mijn familie en vriendinnen. Daarnaast vind ik het leuk om te lezen, te fotograferen, uiteten te gaan met vriendinnen en creatief bezig te zijn met mijn neefjes en nichtjes. 😊

Marjon van den Brand
Medewerker administratie
Administratie
Sinds 2002 ben ik werkzaam bij Standby Zorg als administratief medewerker. Kort samengevat verzorg ik samen met enkele andere collega’s de administratie, de facturatie en de overeenkomsten.
Het is een leuke afwisselende functie. Het mooie van ons werk is dat we vooral terminale cliënten en cliënten met dementie een fijn thuis kunnen blijven in hun eigen vertrouwde omgeving en bij hun familie. Dit geeft voldoening.
Mijn hobby’s zijn: lekker relaxen in de sauna, op vakantie gaan, zumba, gezellig uiteten met vrienden of familie.
Voor vragen sta ik graag voor u klaar!

Marian van Schijndel
Medewerker administratie
Administratie
Ik werk sinds 2005 met plezier bij Standby Zorg als medewerker op de administratie. Mijn werk bestaat o.a uit het factureren van de uren en maken van de overeenkomsten voor de zorgverlener en zorgvrager. Wij bieden hulp bij zorgvragen bij mensen met dementie maar ook terminale zorgvragen kunnen wij zorg bieden. Het is fijn om mensen de mogelijkheid te geven om in hun vertrouwde omgeving te blijven wonen en ook om in die omgeving te overlijden, niet naar een verpleeghuis te moeten of naar een hospice. Ook de naaste familie ervaart dit altijd als fijn dat ze in de huislijke omgeving kunnen blijven. Omdat het land van de zorg regelmatig verandert, verandert ons werk ook altijd mee en dat maakt het dat het werk leuk en uitdagend blijft. Naast het werk heb ik als hobby wandelen, zwemmen en tijd doorbrengen met mijn drie kleinkinderen.

Suzanne van de Pol- Ermens
Medewerker administratie
Administratie

Mieke Smits
Medewerker bereikbaarheidsdienst
Bereikbaarheidsdienst

Bianca van Breugel
Medewerker bereikbaarheidsdienst
Bereikbaarheidsdienst

Steffie Ferrero
Medewerker bereikbaarheidsdienst
Bereikbaarheidsdienst

Peter Merkx
Manager Relaties
Relatiebeheer
Sinds 1 augustus 2020 ben ik Manager Relaties bij Standby Zorg. Ik werk sinds mijn 20ste als manager en heb ervaring opgedaan bij een aantal grote organisaties in de retail, dienstverlening en commercie. Ik houd van mensen om mee heen, vind open en eerlijk contact belangrijk en ben graag in beweging. Commercie is voor mij: doen wat je zegt en samen bouwen aan langdurige werkrelaties en partnerships.
Ik ben gelukkig getrouwd, heb 2 puberzoons en houd ervan om lekker uit te gaan of te barbecueën met vrienden of familie. Ik woon in Eindhoven, ben toch ‘gewoon’ voor Ajax en zit graag op mijn wielrenfiets.
Standby past bij mij omdat het een warme en ambitieuze organisatie is waar mensen werken die op een goede manier tegendraads zijn, doorgaan waar anderen opgeven en perfect aanvoelen hoe belangrijk goed passende zorg is. Een mooie club mensen, daar wil je bij horen!
Commercie en zorg, gaat dat wel samen? Juist wel, iedereen moet weten dat er super goede alternatieven zijn voor het verpleeghuis of hospice! Standby Zorg maakt al ruim 20 jaar waar dat het anders kan en dat het mogelijk is om tot wel 24 uur per dag zorg te ontvangen. Dat gun je toch iedereen! Ik ben ontzettend trots en blij dat ik mijn ervaring kan inzetten om mensen die zorg nodig hebben op een passende manier kunnen helpen.
Ik ben verantwoordelijk voor de afdelingen zorgadvies, relatiebeheer en het ZZP Loket.

Cor de Groot
Relatiebeheerder
Relatiebeheer
Sinds 1 oktober 2022 ben ik werkzaam als relatiebeheerder bij Standby Zorg. Hiervoor heb ik altijd gewerkt als accountmanager bij een lokale huis -aan- huis krant. Dit was een commerciële functie en bestond om de zakelijke doelstellingen van de klant te realiseren uit het verkopen van advertentieruimte, het adviseren en meedenken met de klant, om een zo groot mogelijk bereik te genereren.
Als relatiebeheerder bij Standby zie ik veel raakvlakken met mijn vorige functie het verlenen van een dienst in dit geval zorg op maat, om de cliënt zolang mogelijk in hun eigen vertrouwde omgeving te kunnen laten wonen. Mijn functie is verwijzers en zorginstanties te attenderen en adviseren over de mogelijkheden van ons zorgaanbod zodat ze voor elke zorgvraag de beste zorg kunnen faciliteren.
Ik woon nu alweer zestien jaar met veel plezier in Tilburg, samen met mijn vriendin en twee opgroeiende zonen. Zomerdag gaan we vaak bij familie op bezoek en pakken de boot om te gaan varen over de prachtige Fries meren. In de weekenden vind ik het leuk om in de tuin te werken en in en om het huis te klussen, of op een regenachtige dag lekker te binge-watchen.

Yvette Bennett
Operationeel Manager
Operationeel
In 2013 ben ik begonnen bij Standby Zorg als Operationeel Manager. Ik heb een opleiding HBO-V genoten, na 2.5 jaar heb ik de switch gemaakt naar Hotel & Hospitality Management. Wat ik interessant aan beide studies vind is het persoonlijke contact, dienstverlenend bezig zijn en het zorgen voor een ander. Voordat ik startte bij Standby thuiszorg was ik manager van het restaurant Las Palmas in Rotterdam. Het restaurant van Herman den Blijker. Daarvoor had ik mijn restaurant in Antwerpen. Zeer dynamisch, snel schakelen, inspelen op de behoefte en verwachting van de gasten. Kwaliteit en de gasten een onvergetelijke beleving geven. Na aardig wat jaren in de horeca meegedraaid te hebben besloot ik uit het vak te stappen en voor een beroep te kiezen met meer regelmaat. Het is dan ook fantastisch dat ik in dit vak mag werken met de zelfde uitgangspunten. Mensen ondersteunen, zodat zij zelf of een dierbare thuis kan blijven met de best mogelijke condities, bij ziekte of ouderdom is bijzonder en heel mooi.
Tijdens een van mijn grote passies, reizen, in mijn vakantie 2014 leerde ik mijn partner kennen. In Cambodia hebben wij elkaar ontmoet. Mijn partner is Amerikaans. Na een korte periode van samenzijn heb ik in december 2014 besloten om hier alles op te zeggen en samen door te gaan. We hebben een jaar in Nicaragua en Costa Rica gewoond. Met thanksgiving waren we bij familie in Amerika.
Ik kreeg een telefoontje van Huub of ik het leuk zou vinden om tijdelijk in te vallen bij Standby. Natuurlijk! Was mijn eerste reactie. Invallen is hartstikke leuk. We besloten dat het 2 maanden zou zijn. Langer dan 3 maanden mag mijn partner hier niet blijven. Ik was terug op mijn plek eind februari 2016. Vanaf het moment dat terug was had ik de smaak weer te pakken. De vraag was al snel of ik wilde blijven. Ondertussen was ik met mijn partner aan het onderzoeken of hij kon blijven. Vandaag de dag werk ik nog altijd met ontzettend veel plezier en passie bij Standby. Ik heb het enorm naar mijn zin met mijn collega’s die met de zelfde gedrevenheid streven naar een 10 voor de cliënt. Mijn passies zijn reizen, koken, met mijn hond wandelen, outdoor activiteiten ondernemen, een drankje drinken met vrienden/familie in de kroeg of lekker thuis.
Ik ben verantwoordelijk voor de afdelingen cliëntmanagement, zorg en administratie.

Menny Landman
Oprichter
Directie
Samen met mijn collega Nicole ben ik in 1999 Standby Zorg begonnen. Vanuit mijn vrijwilligerswerk bij het Rode Kruis kwam ik in contact met mensen die ontevreden waren over de thuiszorg. Met name bij thuiszorg voor terminale en dementerende mensen was er veel ruimte voor verbetering. Deze complexe zorg komt niet tot zijn recht in de gebruikelijke route van de nog steeds ouderwetse thuiszorg zoals we die kennen. Vol enthousiasme zijn wij het “gewoon” anders gaan doen. Inmiddels deel ik mijn kennis graag over de mogelijkheden die er zijn voor de thuiszorg. Het is zo belangrijk te weten dat er ook andere oplossingen zijn dan een hospice of een verpleeghuis. Met precies dezelfde financieringsmogelijkheden.
Wat ik erg belangrijk vindt is gastvrijheid. Ik hoop dat u geen drempel voelt om contact te zoeken. Het ergste wat men kan overkomen is dat men in de herfst van het leven niet de juiste zorg heeft gekregen. Ik nodig u graag uit bij ons op kantoor om persoonlijk kennis te maken. Onder het genot van een kop koffie vertel ik u graag meer over de dienstverlening van Standby Zorg. U zal tot de ontdekking komen dat het ook echt allemaal anders kan!

Huub Landman
Directie
Directie
Sinds begin 2015 ben ik werkzaam bij Standby Zorg. Vóór Standby was ik werkzaam bij de Rabobank (financieel adviseur) en Thuishulp online (business manager). Werkend bij Thuishulp online hebben we na een tijdje besloten bedrijf bij Standby thuiszorg te voegen. De vraag kwam vervolgens of ik bij Standby thuiszorg wilde gaan werken. Sindsdien werk ik bij Standby met taken als; stroomlijnen van processen, bedrijfsanalyses, commercie en nieuwe bedrijfsmodellen ontwikkelen waarbij altijd de focus op klanttevredenheid, kwaliteit en toekomstbestendigheid.
Ik ga elke dag met ontzettend veel plezier naar mijn werk. Niet alleen omdat er om elke hoek een leuke uitdaging ligt en we zo’n fantastisch team hebben, maar vooral dat we zo’n mooie hoge kwaliteit dienst leveren. Lange zorgmomenten bij zorgvragen als bijvoorbeeld dementerende of terminale cliënten. Omdat de traditionele thuiszorg met “de routes” niet passend zijn voor hun ziektebeeld rest vaak alleen nog een hospice of verzorgingshuis. Wij zijn de enige die op zo’n moment kunnen zorgen dat iemand waardig thuis kan blijven. Daar gaat mijn hart sneller van kloppen dan producten als verzekeringen als bij mijn vorige functie bij de Rabobank ;).
Mijn hobby’s zijn: roeien, skiën, Max Verstappen aanmoedigen en vliegen op Eindhoven. Voor vragen sta ik natuurlijk altijd voor u klaar!
Mijn motto: “Niets is belangrijker dan vrijheid van het individu”. Dit is dan ook de identiteit van Standby.

Kim Albert
Raad van Commissarissen
Raad van Commissarissen

Arjan Kuiper
Raad van Commissarissen
Raad van Commissarissen
Opgegroeid in Woerden, gestudeerd aan de Vervoers academie te Venlo. Ik ben inmiddels 54 jaar, getrouwd heb 4 prachtige dochters en een grote Zwitser sennenhond. Ik ga er graag met de fiets op uit en geniet van de natuur tevens ben ik een watersport liefhebber. In het dagelijks leven ben ik DGA/directeur van Rotom Europe B.V. een internationaal bedrijf met meer dan 500 medewerkers welke zich richt op het leveren van logistieke middelen voor transport en opslag op het juiste moment en tijdstip tegen de juiste prijs. Met mijn expertise op financieel en bedrijfseconomisch en strategisch vlak geeft ik advies en hou toezicht bij Standby Zorg, met als doel het leveren van kwalitatieve goede zorg tegen een gezonde prijs op het moment dat U of uw dierbare dit nodig heeft.
De Standby Familie
Standby Zorg valt onder De Standby Familie, waar ook Wonen bij de Familie onder valt. Zij stellen zich graag aan u voor.