alles voor de zorgverlener en cliënt
Mijn Standby Zorg
Vanaf heden werken wij allemaal werken in Mijn Standby Zorg. Dit vervangt Care Assist Online. Mijn Standby Zorg is in samenwerking met zorgverleners, cliënten en medewerkers ontwikkeld. In deze persoonlijke, online omgeving komt alle informatie omtrent de zorg samen. Voor zowel cliënt als zorgverlener. Inloggen kan via onderstaande button of via 'Inloggen' rechtsboven op de pagina.
Mijn Standby Zorg voor zorgverleners
Als zorgverlener werk je ook in Mijn Standby Zorg. Je uploadt nu jouw documenten in Mijn Standby Zorg en gaat dit nu ook gebruiken als vervanging van Care Assist. Wij hebben een handleiding voor je gemaakt waarin we alles aan je uitleggen.
Hulp nodig?
Kom je er niet uit? Dan helpen wij je graag verder! Vragen kun je stellen bij de desbetreffende afdelingen, zij zijn te bereiken op 088 – 018 02 00.
- Cliëntmanagement: Vragen over de planning.
- Administratie: Vragen over betalingen, facturen en accorderen van uren.
- Zorg: Vragen over het rapporteren en cliëntinformatie.
- ZZP Loket: Vragen over documenten.
Mijn Standby Zorg voor cliënten
We leggen u graag uit hoe deze online omgeving werkt. We hebben daarom een handleiding gemaakt die u stap voor stap door Mijn Standby Zorg neemt. Deze handleiding kunt u hieronder downloaden. Komt u er met de handleiding niet uit? Dan helpt uw cliëntmanager u graag verder. Neem telefonisch contact op met uw cliëntmanager door te bellen naar 088 – 018 02 00.